幹~~
原諒我用這個字做開頭..但我很不爽
該怎麼說ㄋ 
我想是因為從沒人告訴我 我是單獨一個人的
許多人認為我應該知道這件事的 這樣對我比較好
這混亂的心臟 卻始終未通過我最堅強的信念
就像每個人都有的傷痕 那是會癒合的
我從未知道的事 未曾體會過的事
我是該有權利去證明 我可以的
但如果那是與他人息息相關時
我會希望他是記得保存住這段記憶
從未希望你是其他人
從未希望
 
All that I wanted was. Now I know you better
Now we all know better. All that I wanted was.
 
If I were you. I'd manage to abhor the invitation
Of Promised love that can't keep up with your adoration
Just use your head and in the end
You’ll find your inspiration,
To choose your steps, I won't regret
This kind of aggravation
arrow
arrow
    全站熱搜

    Love Virus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()